Orjinal Mesajı Yazan: fkkrm_88
çok teşekkürler fakat ben tuşları şöyle yapamıyorum yardımcı olursanız sevinirim:
Şut D
Pas S
AraPas A
Orta X
Depar W
Adam Değiştir E
Bu şekilde nasıl yapcam ppjoyla ??
Baslattan PPJOY KEY Menusune gir ve AYNI anda Pes in Settings ine gir Orda PP JOY da Tusları sırayla Dene Settingte Yanıp sonecek Tusları Kendine Gore Ayarla
PPJOY KEy i Aç
Button1: normalde W ama sen A yap
Button2: normalde A sen X
Button3: S kalacak
Button4: D kalacak
Button5: Z
Button6: C
Button7: Q normalde E yap
Button8: E sen W
Button9: SPACE
Button10: F1
save ini de bir yere kaydet LOAD deyip tekrardan yuklersin geri programın sürekli arkada acık kalması gerekebilir ama yinede kapat dene