evet grafik ayarlarından
sistem yetmiyorsa yapacak bir şey yok ama zaten esas olan taraftar değil saha ve futbolcularda bozulma pek olmuyor lowda arka planı hafifletiyorlar o kadar
neredeyse we serisinin hepsinde taraftar görüntüleri özensizdir zaten
1680*1050 çözünürlükte high görüntü:ekran kartı ati radeon sapphire 3850 hd 512 mb ddr3dür
http://img116.yukle.tc/image.php?id=9289adsiz.JPG
taraftarların alayı aynı adamlar zaten detayı ne yapacaksınki hem :D