gokhanyilmaz74 Start match dedik.. seramoni vs.. bittii.. başlama vuruşu yapılcak.. arka plandaki taraftar okadar iirenc gözüküyorki.. buna bi çare varsa paylaşırsanız sevinirm.. teşekjkürler..
hakankaradereli Orjinal Mesajı Yazan: djemba_ua high açılmayabilir veya açılır da yavailar oyun medium en iyisi çok rahat oynamak için bende lincoln face arıyordum kardeş siteye koyar mısın faceyi.Bana lazım.
karakan61 dostum onu settingten ayarlıcan ne kadar kaliteyi yüksek yaparsan okadar iyi görünür..tabi pcninde desteklemesi lazım..ekran kartı vs.. mesela ben higte 1280-960 ile oynuyorum seyirciler canlıymış gibi görünüyor.. dediğim gibi ekran kartının kalitesine göre oluşuyo
romaringo Taraftarlar mütişş gözüküyor şu farkı test edin acayip bişey low da oynamakla highda oynamak arasında dağlar kadar fark var high oynayamayanlar için üzüldüm doğrusu...
bandobras sebebi şu high 3.0 pizelshader kullanıyor....medium 2.0 low 1.3 yani tüm ekran kartları kaldırsın diye böyle bişey yapılmış:D
bandobras sebebi şu high 3.0 pizelshader kullanıyor....medium 2.0 low 1.3 yani tüm ekran kartları kaldırsın diye böyle bişey yapılmış:D
Burak495 Orjinal Mesajı Yazan: Lizarazu 1024 high oynuyorum seyirciler 10 numara abni senin ekran kartı ii galiba :D
hasan57. beyler taraftarlar bendede öle bunun nedeni ekran kartının düşük olması setting ten high yapınaca oyunu kasıyo al güzel bi ekran kartı oynu istediğin gibi ok :):):):)
syly bana yardım edin bende taraftarları yakından gösteriyo maça başlarken santra yerinde tribünler boş gözüküyo
ggggssss low'da oynarken bendede gozukmuyodu seyirciler ama sistemi yeniledim şimdi high da oynuyorum harika ;)