adu Orjinal Mesajı Yazan: 7cristiano ronaldo7 Ben de öyle düşünmüştüm.Herşey için gerçekten çok teşekkür ediyorum ama son bir sorum daha var.Alves mutsuz olarak gözüküyor nedeni de yeni bir takıma gitmek istemesi.Ben o yüzden Sevilla'ya gidince onu satacaktım ama mutsuzluğunu kaybetmesini sağlayabiliyor muyuz?Yoksa o adam takımdan ayrılana kadar o şekilde mutsuz mu kalır?Son olarak oyuncunun mutsuz olması performansını etkiler mi? İyi sonuçlar alırsan Sevilla'da zamanla düzelir.
mertsolak beyler ben avrupa kupalarına katılan fzla kaliteli olmayan fakat mücadeleci olan maçı bırakmayan hırslı ve koşan bir takım istiyorum bütçe falan önemli değil yardım ederseniz sevinirim
genc_fb_2007 Bence Shakhtar Donetsk .. ;) Neden derseniz yaklaşık 50 m € transfer bütçesi veriyorlar .. Zaten kadrosunda kaliteli ve genç yetenekler var. 1-2 yıldız takviyesiyle avrupanın tozunu atabilirsiniz .. Dünya starları Ukrayna'ya gelmek istemiyolar genelde ama ben Rafael Van Der Vaart'ı alabilmiştim ve yarı final oynattım şampiyonlar liginde Shakhtar'a :) Valencia teklif gönderdi ve reddettim .. yani kısacası >> SHAKHTAR DONETSK ! 10 üzerinden 10 :)
dogukan17 konyaspor kardesım madem kucuk takım ıstıyosun al sana gercekten cok kalıtelı oyuncuları war gercekten oyundan zevk alırsın avrupada adını duyurmak ıstıyorsan ıı bır tercıh konya ;)
ege1234 Newcastle Tranfer Bütcesi Gzl Ve Oyuncuları Da Gzl Alırsan Önce Matuzalem le Bianchiyi Almanı Tavsiye Ederim :P
theluckyman arkaşlar ben size getafeyi öneriorum gerçekten ligde büyük takımlara 1 2 güsel transferle taş cıkarabilcek bi takım
LaqesTa **Türk takımlarından fenerbahçe olabilir .Transfer bütçesi ve kadrosu geniş.Avrupadan Ajax , Schalke olabilir . **
asisair arkadaslar bana kariyer için takım onermenizi istiyorum... türkiyeden 4 buyukler hariç her takim olabilir.. aslında beh hiçbir ülkenin buyuk takımından baslamak istemiyorum.. yardımcı olursanız sevinirim.. gelisimi guzel takımları yazın lutfen..
asisair arkadaslar sizce türk takımlarından hangisi iyi gider.. 4 buyukler hariç tüm liglerden olabilir..
Radebe Orjinal Mesajı Yazan: asisair arkadaslar sizce türk takımlarından hangisi iyi gider.. 4 buyukler hariç tüm liglerden olabilir.. Sanki sırf mesaj kasmak için bu kadar uğraşıyorsun. Biraz kendin düşünerek de bu takımları kolayca bulabilirsin aslında... ;)
asisair Orjinal Mesajı Yazan: Radebe Orjinal Mesajı Yazan: asisair arkadaslar sizce türk takımlarından hangisi iyi gider.. 4 buyukler hariç tüm liglerden olabilir.. Sanki sırf mesaj kasmak için bu kadar uğraşıyorsun. Biraz kendin düşünerek de bu takımları kolayca bulabilirsin aslında... ;) mesaj kasmayla ne alakası var ki.. birinci mesajı yazdıktan sonra arkadas sampiyon olma ihtimalı kolay takımları yazmıs.. bende sampiyon olma ihtimali kucuk olan takımlardan onermelerini istediğimi hatırlattım.. bi kere ceza aldım bu sefer almayacağım.. o yüzden seviyeli ve saygılı konusuyorum.. mesaj kasmayla bi alakası yok.. bos yere konusma..
Radebe **Tamam arkadaşım alakası yoksa yoktur ben sadece bu takımları millete sormadan da rahatça bulabileceğini ima ettim.**
asisair Orjinal Mesajı Yazan: Radebe Tamam arkadaşım alakası yoksa yoktur ben sadece bu takımları millete sormadan da rahatça bulabileceğini ima ettim. olayı tartısma boyutuna getiripte bos yere ceza almayalım.. eğer yardımcı olmak istiyorsan gonlunden gecen takımı soyle yeter