Montolivo yok ama Lupoli duruyor.Forvet hattında Quagliarella,Pazzini,Cacia,Bresciano,Di Natale ve Flamini(DM ancak onu aldıklarını vurgulamak istedim) gibi yıldızları var.Hücum hattı çok kaliteli ama defans hiç iyi durumda değil.Hem bu hem de resmi teklif de bulunmamaları kötü oldu.Sevilla hakkında birşey diyebilir misin?Geriye iyi o kalıyor valla.City'i hiç düşünmüyorum malesef.Sevilla'da Arbeloa ve Coloccini takviyeleri var.Sevilla ve Fiorentina arasında gidip geliyorum:confused: :rolleyes: