Orjinal Mesajı Yazan: Exvision
Gamepad ile alakası yok. Çünkü bende de gamepad var ve kaydetme sorunu da çözülmüş değil.
Benim bilgisayarımda ufak bir ses sorunu var. Maç sırasında oyunu durduruyorum, tekrar oyuna döndüğümde cızırtılı bir ses çıkıyor. Uzun bir süre devam ettikten sonra ses düzeliyor gerçi.
Dostum senin sorunun aynısı bendede vardı biraz önce çözdüm, anakartla gelen müzik programı varsa onu kaldır, bende audio sandbox diye bir program geliyordu bende hep kuruyordum onla bir çakışma oluyormuş, hatta winampdada aynı sorun vardı ama sildikten sonra herşey düzeldi