arkadaşlar ben pes 2008 alıcam ama sistem gereksinimimde bi tek ram im tutmuyor yani bende 256 ram var
bu ramle oynayabilirmiyim yükseltmem mi gerekir ...
yükseltmem gerekirse 512 mi yapmam yoksa 1 gb mı yapmam gerekiyor ...
yardımcı olursanız sevinirim ...