Arkadaşlar , Herkesin Pes 2008 İle İlgili Bir Çok Sorunu Vardır.. Açtığınız Konular'da Bunlar Belli Zaten Bundan Sonra Bu Başlık Altına Yazalım Arkadaşlar Sorunlarınızı .. Elimizden Geldiği Kadar Yardımcı Olmaya Çalışacagız..Bu Konunun Altına Yazmamızın Nedenı Daha Temiz Bir Forum Elde Edelim..Başlıklarınız 2.Sayfaya Gider İse Bunlara Göremiyip ,Halledemeyebiliriz..Bazılarınız ''Aynı Konudan 2 Tane,WebSitesi,FullGame,Crack,Serial,Mail'' Bunları İçeren Başlıklarda Açıyor..Lütfen Arkadaşlar Daha Temiz Bir Forum İçin..Biraz Daha Dikkat Edelim.. TEŞEKKÜRLER :)
Spiker Sesi Çıkmayan Arkadaşlar
Bunlar Genellikle '' 5+1 , 4+1 , 3+1 '' Ses Sistemine Sahip Olan Arkadaşlarda Meydana Geliyor..
Bunun Çözümü İse , Oyun Esnasında '' Start > System Ayarları > Sound > Burdaki Ayarları Kurcalayıp Halletsinler.. Spiker Sesleri Her Zaman Açık Olsun Diğer Sesleri Kısıp , Deneyin..
Master League Açılmayan Arkadaşlar
Master League'e Giremeyen Arkadaşlarda Genellike Dosya Eksikliği Bulunuyor.. O Dosya İse .. ''cs.img'' Dosyası Boyutu Yaklaşık 1.5 Gb Olan Dosya Oyunun Önemli Dosyalarından Biri , Bu Dosyası Olmayan Arkadaşlarda M.L Sorunu Gerçekleşir..
Pankartlarda , Replaylarda , MasterLeague'De Sponsor . Amblemlerın Sorunlu oLması..(RGB)
Bu Olay Arkadaşlar Genellikle Ekran Kartı Düşük Arkadaşların ''High'' Secenegınde Oynamasında Gerceklesıyor..O Arkadaşlar Oyunu ''Medium,Low'' Seceneklerinde OynarLar İse Sorun Ortadan Kalkabilir..
Oyunu Kurduktan Sonra Karşımıza Çıkan ''.dll'' Hatası !
Burda Oyunu Kurdugumuz Zaman .. ''.exe'' Bastıgımız Zaman Karşımıza ''d3d9.dll''Hatası Çıkıyor..Bu Hata Dirext9 Hatasıdır ARkadaşlar..Bunun Nedenı Dırext9 Serısının Bılgısayarınızda Bulunmadıgı Anlamına Gelir.. DVD Alan Arkadaşların İçinde Bu Büyük Bir İhtimal Çıkar..Bunu Kesinlikle Kuruyorsunuz..Normal Oyunu Netten İndiren Arkadaşlar Olursa Buraya Tıklayarak. İndirip Sorunu
Halledebilirler..
Teşekkürler , sLash.