HERKESE SELAM.BAŞARISIZ OLDUĞU ZAMAN "SEN HİLE YAPIYORSUN","BEN ÇIKIYORUM BU OYUN ÇOK SAÇMA","BU İŞTE BİR İŞ VAR","BAŞKA LİG AÇALIM" TÜRÜ ŞEYLER SÖYLEMİYECEK,SABAHLARA KADAR OYNAYACAK KALİTELİ RAKİP ARKADAŞLARI FOOTBALL MANAGER 2009(9.1.0) OYNAMAYA DAVET EDİYORUM.MAKSİMUM 4 KİŞİNİN OYNAYACAĞI PREMİER LİG,LA LİGA YA DA SERİE A KURMAYI DÜŞÜNÜYORUM.İSTEYEN KÜÇÜK İSTEYEN BÜYÜK TAKIMLARI ALABİLİR SERBEST.
AĞ ADI: yellow7
ŞİFRE: fm09
not: hamachide yeterli sayıya ulaştıktan sonra hangi ligi açıcağımızı kararlaştırıp oyunu öyle kurmayı planlıyorum, o yüzden eğer oyun kuracak kişiye güvenmeyip kendisi kurmak isteyen arkadaşlar olursa baştan anlaşırız ölyle kurarız bana uyar:) yeter ki dürüst oynayalım,kaliteyi koruyalım,fm oynayalım :)
"şu fm için garip gurup hile programları olan insanlar ne zevk alıyorlar anlamıyorum."