arkadaşım saatin yanındaki ses e sağ tıklayıp ''ses özelliklerini ayarla'' diyip oradan da.aşagıdaki ''gelişmiş '' secenegine tıklayıp.oradanda mecburen''steore kulaklık'' ı seçip utgula ve tamam a basıcaksın.ama ses kolondan gelicektir kulaklık takmana gerek yok bunu bi yap sorun halloldumu beni bilgilendir hadi kola gelsin.bunu bi deneyin beni dew bilgilendirin