**arkadaşlar ben de spikerin sesi çıkmıyo daha doğrusu spiker dosyasımı eksik ya da bi ayarımı eksik anlamadım bu internetteki partlardan hangisinin içinde spiker dosyası vardır ya da bana bunu upload edip gönderibilecek olan var mı ya da bi ayar mı ekskik yardımlarınızı bekliyorum şimdiden teşekkürler..**