iyi hoş güzelde mesela lig ve kupada forma seçme ekranı yok...yani ben mi bulamadım acaba diyorum ama yok yanii..bulan varsa sölesin..
bi de edit olayı kötü..save ediyorsun açıyorsun tekrar eski şeyler çıkıyo..onu da çözen varsa bi zahmet anlatsın..medium da editteki futbolcu görüntülerini de neden ole yapmışlar anlamadım..
15 stad var..daha çok beklerken..saçma yani
kar olayı yok..
sesleri de fazla beğenmedim..
ama oynanbilirlik gayet güzel en iyisi şu ana kadar seriler içerisinde..Ona bi lafım yok kesinlikle