Oyunla ilgili en doğru bilgileri ailenizin futbol sitesi SoccerCenter.Net verdi desem yanlış olmaz sanırım.
Doğrusu oyun benim beklentilerimi karşıladı. Hatta ilk kupa maçımı yaptım ve Inter'le de bir kupa aldım.
Oyun PES 5 benzeri bir oynanış yapıya sahip. Zaten benim için en önemli şeyde oynanabilirlik olayıydı. Oynanabilirlik PES 6 gibi değil yani rezalet bir oynanabilirlik yok. Tabi oynanabilirlik iyi olunca oyunda güzel oluyor, tabi bana göre.
Grafikler de ilk defa bu yıl devrim yapıldı. Adam akıllı gelişmeler oldu grafiksel anlamda. PES 2008 beni yeteri kadar tatmin ediyor şu an. En azından online oyunlarda ve lig maçlarında güzelce kapışabileceğiz.