romaringo hiç bi işe yaramamış aynı herşey.....Boşuna uğraşıyon kayıt tutmuyor hiçbirşey offfff ya hevesimi kırdı bu ya save işlemio..
Cakhin17 Arkadasım malesef bunu paylaşmadan once oyuna bı gırıp cıksaydın :D Omuyor !!! Cıkınca yenıden eskı halıne gelıyor nedense ....
aLex13hLeB Orjinal Mesajı Yazan: Cakhin17 Arkadasım malesef bunu paylaşmadan once oyuna bı gırıp cıksaydın :D Omuyor !!! Cıkınca yenıden eskı halıne gelıyor nedense .... Keşke sen de yapmayı becerebilseydin . Yapanlar yapmış işte . Bende de sorun yok hala o şekilde duruyo
m3m0Li arkadaşlar yapamayanlar icin malesef söylüyorum her oyuna qirdiqinizde edit bölümünden load yapıp dewam ediniz save sorunu war bu iş halledilene kadar böyle dewam edeceqiz oyuna qirdiqimizde edit orda save load war orda load a sonra ewet e ondan sonra basarılı sekilde yüklenmiş olacak emeqee sayqı tesekürler ! ...
aLex13hLeB Orjinal Mesajı Yazan: klabatron enteresan bi soru olucak ama bu yamanın linki nerede harbiden bulamadm ya:))) http://rapidshare.com/files/64897924/save.rar
aLex13hLeB Orjinal Mesajı Yazan: djdanzi beyler konuyu acionuz cevap vermionuz kayitli oyuna etki ediyor mu Denemedim . Ama etmez .
legendkan25 deliğanlılar bide attığınız yamaların kurulumunu anlatsanız tam süper olacak bilionuzmu:p