Orjinal Mesajı Yazan: crdsa
Kocaeli'de fazla CDci bilmiyorum, bildiklerimde olacağını da sanmıyorum :) ama yine de bakacağım, çoğunun internetle alakası yok. Şimdi giderim pes2008 var mı derim, adam daha çıkmadı der gülerek, sonra kendimi zor tutarım dalmamak için :D bi de havalı havalı diyorlar çıkmadı diye, benden iyi mi bilcen derim bi daha öyle derlerse :D
Aynı şey İstanbul gibi bi yerde benim başıma geldi.Abi benden iyi mi bilicen çıktı diyorum adama inadına "Daha çıkmadıııı" diyo :) :D