Gsnin almış olduğu bu sonuç bana göre hiçte şaşırtıcı deil..Hani perşembenin gelişi çarşambadan bellidir derler ya,ankaraspor maçındaki futbol ve gsnin ilk turda karşılaştığı mahalle takımları(sion,slaven gibi)tarafrar ve camianın büyük yanılgıya düşmesine "UEFa bu sene bizim" tarzı hayaller kurmasına sebeb oldu.Eh işte sonuç ortada azıcık diş gösteren kuvvetli bir takım karşısında gsnin oynadığı futbol (ilk yarı iyiydi ama)malum..Tabii bu demek deildirki gruptan çıkamazlar(bana göre çıkarlar)Elbette çıkarlar çünkü çektikleri kura tıpkı önceki yıllarda olduu gibi çok ballı.Ama daha öteye gidemezler.