Orjinal Mesajı Yazan: BeST_7RonaLDo
Orjinal Mesajı Yazan: 03Gs1905
Alıntı:Orjinal Mesajı Yazan: BeST_7RonaLDo
Grup Maçı olmasa belli olmaz derdim ama Lincoln'de yoksa sabaha Kadar Bordeaux. :S
Maçtan sonra hatırlatırım bu lafını.. ;)
Hatırlatman iyi olurdu ama hiç içimden gelmiyordu GS'nin yenceği hatta tahminlerimin üstünde pozisyonlar buldular.
Ama ben herşeye rağmen bu fikrimi savuncam; GS bu taktiği bu sistemi ile önemli deplasman maçlarında galip gelemez..!
Sistemde hata yok.Kondisyon olarak çok fazla efor sarfettik Kayseri ve Ankara maçlarında.Oyuncularda yedekte mevkilerdeki açığı kapatabilecek Ayhan ve Sabri'nin olmaması nedeniyle yoruldular.Linderoth bile topa basamıyordu bu gün düşün artık..Bir iki tane yedek takviyesi yapılması lazım.
Kaybetmeseydik hoş olacaktı ama grupta puan kaybedebileceğimiz bir maçtı sağlık olsun.Evimizdeki maçlara konsantre olursak grupta hala 1. olabiliriz diye düşünüyorum.