artizzi ARKADASLAR KESINLIKLE VISTA DAN KAYNAKLANMIYOR... FIFA 08 VISTA DA AGIR CEKİM AMA PES2008 PES6 VE PES5 BİZZAT TARAFIMDAN DENENMİSTİR. HEPSİ OYNANABİLİYOR. BOYLE BİSİ YOK. BENİM KULLANDIGIM İSLETİM SİSTEMİM. VİSTA 32 BİT. 64 BİTİ BİLEMEM VE KAFANDAN DA ATMAM OYNANMIYOR SEKLİNDE. HEPİNİZİN BİLGİNİZE.
bulkane Crack sorunu olabilir.Ayarlarda daha düşük çözünürlük ve detay denemeni öneririm. Oyunu silip yeniden yükleyebilirsin.Yine aynı ise oyunun başka bir kopyasından yükleyebilirsin başka dvd/cd den.. Yönetici olarak ve uyumluluk modunu deneyebilirsin.
digimax arkadaşım konami yazısından sonra oyunun introsu geldiğine göre... 1-introyu silmeyi dene 2-oyun eğer ripliyse fullunu yükle 3-pc indeki tüm video codec ve programalrını sil sonra dene.. MUTLAKA DÜZELMESİ LAZIM..
dr.ceza oyunu açarken saatin yanındaki simgeleri kapatıp deneyin bende de sizinki gibiydi simgeleri kapattım açtım gayet güzel çalıştı bide böle deneyin
dr.ceza oyunu açarken saatin yanındaki simgeleri kapatıp deneyin bende de sizinki gibiydi simgeleri kapattım açtım gayet güzel çalıştı bide böle deneyin
saimen pes2008 orjinal cd var hesap açtım kendime sonra en geri çıktım sonra gene networka girdim kendi hesabımı yeniden açtım bazı yazılar geldi hepsini okeyledim sonra bana loading dnas yazdı bekledim bekledim açılmadı ve tekra dene gibisinde bie yazı çıktı tam olarak anlamlarını bilmiyorum çünkü cd almanca ve her seferinde aynı hatayı verdi lütfen aban yardım edermisiniz msn adresim sami-1903@hotmail.com
hasan57. Orjinal Mesajı Yazan: sefat bilgisayar ilk açılmadan önce delete ye bas:D sefat kardeş dalga geçmesen olur dimi :)
C.Ronaldo10 Bi Title Dosyası İndirmen Gerekiyor Title Dosyasını İndirdikten Sonra O Dosyayı Kopyalayıp Bigisayarım/Yerel Disk C/Program Files/Konami/Pro Evelotion Soccer 2008/img Dosyasının İçine Yapıştırman Gerekiyor http://downloads.gamingaccess.com/index.php?file_id=16450 Benim Sana Önerim Yukarıdaki Title Dosyasını İndir Bence. Buarada Title Ney Diyorsan Hemen Söyliyeyim Title Dosyası Oyunu Açtığında Çıkan Video. Hadi Sana Kolay Gelsin
NaSTiEsT Orjinal Mesajı Yazan: yusuf_um settingsteki "nullify movie playback" i secin.. düzelecektir.. Saol kardeş denedim oldu teşekkürler