Aynı sorun bende de vardı dün sonra hallettim,oyuna daldığım için cevap yazamadım...
Bendeki sorun k-lite codec pack yüklemiş olduğum için oyunun giriş vidyosunun bilgisayar tarafından daha komplike (gereksiz de diyebiliriz) codeclerle açılmaya çalışmasından kaynaklanıyordu.Tahminim sizinki de aynı sorun.Bu sebeple bende pes6 nın açılış vidyosuda görünmüyordu.Tek yapmanız gereken bilgisayarınızda bulunan codec packleri uninstall etmeniz.Ben kendi problemimi böyle çözdüm.
Eğer bu da sorununuzu çözmezse ekran kartınızın sürücülerini yenileyin.
İyi oyunlar dilerim...