Orjinal Mesajı Yazan: Andres Iniesta Lujan
asd22 Arsenal 3d Sytle Face Pack'i doğru yere koydum fakat oyunda gözükmüyor... skin yüklemedim...ne yapabilirim
o zaman C:\Documents and Settings\kralll\Application Data\Sports Interactive\Football Manager 2008\cache klasörünü sil oyuna gir ayarlardan sound ile display var ordan use cache felan yazıyo ordaki işareti kaldır o zaman olucaktır;)