ByFalcon Arsenal FC Takımının 3 Boyutlu Face Pack 25 Futbolcu ve Arsene Wenger ' in 3 boyutlu Resimleridir.. İNDİR Bu Pack ' i Kendim hazırladım.. Devamı gelicek İnş.
ByFalcon Orjinal Mesajı Yazan: DuMAn_3 pardon ama 3d yazmanın sebebi nedir Logolar FM 2008 deki orjinal 3 boyutlu yani sadece oyuncunun suratları var arkada planda herhangi bir doku yok oyüzden 3 Boyutlu gibi duruyo öle yazdım..
unfortunate arkadaşım zaman bulduğunda Juventus için bir facepack yapabilirsen çok çok süper olur sağolasın şimdiden
angel2910 Çokk saol Lyon ve marsilla 3D yüzleri hiç bir yerde bulmadım acaba sende varsa bi siteye upload etsen ;)
asd22 arkadaşlar rar içinden çıkan dosyayı C:\Documents and Settings\kralll\Belgelerim\Sports Interactive\Football Manager 2008\graphics\playersa atınn eğer oyunda skin kullanıyosanız skinin içindeki graphics>playersa atın;)eline sağlık arkadaşım
Elano Blumer asd22 Arsenal 3d Sytle Face Pack'i doğru yere koydum fakat oyunda gözükmüyor... skin yüklemedim...ne yapabilirim
asd22 Orjinal Mesajı Yazan: Andres Iniesta Lujan asd22 Arsenal 3d Sytle Face Pack'i doğru yere koydum fakat oyunda gözükmüyor... skin yüklemedim...ne yapabilirim o zaman C:\Documents and Settings\kralll\Application Data\Sports Interactive\Football Manager 2008\cache klasörünü sil oyuna gir ayarlardan sound ile display var ordan use cache felan yazıyo ordaki işareti kaldır o zaman olucaktır;)
asd22 Orjinal Mesajı Yazan: Andres Iniesta Lujan asd22 Arsenal 3d Sytle Face Pack'i doğru yere koydum fakat oyunda gözükmüyor... skin yüklemedim...ne yapabilirim o zaman C:\Documents and Settings\kralll\Application Data\Sports Interactive\Football Manager 2008\cache klasörünü sil oyuna gir ayarlardan sound ile display var ordan use cache felan yazıyo ordaki işareti kaldır o zaman olucaktır;)