South_Park daha pc ver. çıkmadı onu bekliyorum ve sitelerden takip ettiğimce binlerce kişi daha bekliyor.
rivardo Şimdilik PS2 ve Xbox360 versiyonlarının çıktığını gördüm. Kötü bir haberde. Oyun Xbox360dan port edildiğini biliyoruz. Xbox360 boyutu 7.5Gb.Pc boyutududa bi okadar olacaktır...
dogukano b ence Korsanda Ruslar 1 numaradir ps2 icin cikti suan piyasada dagitiylior nette dustu pc icin bu gece cikmazsa bence yarina keisn cikar ps2 versiyonu 2 GB bana cok az geldi PC icinde 3 vrya 4 GB civari oalcagini sanyiorum
Exvision **Arkadaşlar warez paylaşım içeren sitelerin yayınlanması yasaktır.** **Bir dahaki paylaşımızda cezalandırılacaksınız.**
erhan1453 beklıyoruz bızde gel artık pes yavv abı bu netten ındırme sadece kotayımı baglar artı bı ucret varmı k kartı falanmı lazım
romaringo kotana gööre indir..tabi ben baktım PS2 için 22 part ..xbox360 için 60 ve üstü part lar var ...PS2 için gayet ideal keşke PC dede böyle olsa ama part sayısı 50-70 arası olacak tahminimce...RİPLİ olarak sunsalar keşke...Akşama veya en geç yarın eklenir part'ı çok olursa indirmeye deymez zaten 3 günü bulur :D en iyisi beklemek...
m0K0k0 evet çıkmış görünüyor ama 6 gb nerdeyse torrentle 3 güne anca iner rapide düşerse ordan daha kolay olur