

Pro Evolution Soccer 2008 (PC) Çıktı
Arkadaşlar merakla beklediğimiz haber sonunda geldi.Oyunun çıkmasına daha 3-4 gün olmasına rağmen oyun bazı kişilerin eline geçmiş.Bu kişiler Hollanda'da yaşıyor olup oyunun cracklemesi ile uğraşıyorlarmış.Şu an nete düşmedi oyun.
Oyunun çıkmasıyla ilk yama da çıktı.Oyunun ilk Option file dosyasını alttaki linkten yükleyebilirsiniz.Bu dosyayla yeni transferler ekleniyor ve klüp adları ve stad isimleri düzeltiliyor.
Option File Yükle:
http://files.filefront.com/SGZOPT2008rar/;8845612;
Alıntıdır...