Orjinal Mesajı Yazan: XII
Yasin bu fontu nere atcaz?Her skinde olur demi?
Bide bu Ü.Ç.Ş harflerini yazıyor mu?
Kullandığın skinin olduğu klasörde fonts klasörü varsa (Örneğin; Belgelerm\Sports Interactive\Football Manager 2008\skins\gluu\fonts) bu klasör içine atacaksın (yalnız attığın fontların ismini değiştirmen gerekiyor. Yani temanın klasörü içindekiler vera ve verabd ise sen de attığın fontların isimlerini vera ve verabd olarak değiştirmen gerekiyor. Eğer fonts klasörü yoksa, durum çok daha karışık, skins.fmf dosyasını Resource Archiver ile açıp düzenleyip tekrar kaydetmen gerekecek, hiç değmez.
Font Türkçe karakter uyumlu, yani yazıyor Ü,Ç,Ş harflerini