Mert__ :D evet hazırlık ligde olsa cok şaşırtıcı olurdu ama kolay maclar degil porto braga ve bi portekiz takımı ama unuttum oda buyukdu:)
.NecromanceR. Arkadaşlar kendin pişir kendin ye yamasıyla fenerbahçede kariyer actım ve ilginç bir sonuç gözüme carptı NOT:chelsea as takım ile oynuyordu
Crazy_Slayer inanilmaz bir macti ilk mac 3-1 yendim 2.mac da ise 2-0 maglubum ama 90+2de kalecimin goluyle turu gectim. http://rapidshare.com/files/135592539/Porto_v_At._Madrid.pkm.html
James Sunderland Orjinal Mesajı Yazan: _CrazyBoy_ Arkadaşlar kendin pişir kendin ye yamasıyla fenerbahçede kariyer actım ve ilginç bir sonuç gözüme carptı NOT:chelsea as takım ile oynuyordu Bende dikkat ettim böle bir çok maç yakaladım.Denizli-Milan,Bursa-Liverpool...Yamadan kaynaklanıyor olsa gerek...
Mert__ Orjinal Mesajı Yazan: Venom Skin Gluu, ama arkaplan ve fontu editledim. fontu yayınlarmısın rica etsek..
Venom Fontu indirmek için: http://www.zshare.net/download/17001944054b2d32/ Oyuncularımla gurur duyuyorum:)
Freak. Orjinal Mesajı Yazan: Sergio Ramos Gol bakımından kısır bir maç olmuş :D Sendeki inat kimde var be Gardner? Biraz geç bir cevap oldu ama bende 11 tane falan öyle haber vardı:). Bilg format atınca gitti. Gerçekten saçma ama komik:D.