Ronaldinho 80 Orjinal Mesajı Yazan: curvanord fenerden süper çaba ama ne yazıkki şampiyonlar liginden elendik 7 dk da ki 3 gol yetmedi :(:( VaHH vahh kardeş sana çok acıdım çok dramatik ama napalım futbolun adeleti yok. Alex in kaçırdığına gelirsekte sen yine iyisin benim her maçta 3-4 tane oyuncularımın dokunamadığı top oluyo altıpas'ın içinde... :mad: :mad::mad::mad:
kucuktosbaa Orjinal Mesajı Yazan: Cristiano Ronaldo Kesin bir oyun var orda. 46. dakikada bu istatistik imkansız... ya yemin falan etmiyim şimdi uzar gider de. olay şu hiç atak yok gorduysen top surme yok bişey yok zaten golleri gosterdi sadece gerisi hep transit geciverdi
Hqmi Hakem rakip takıma 3 penaltı verdi :O..Mehmet Topuz 2'sini attı ama sonuncusunu kaçırdı.Adam resmen penaltılarda hat-trick yapcaktı.Sinir oldum hakeme
_Mokoena_ :D Uyumsuz adamları çalıştırma:D:D Sonra sorun çıkar... Bende de kadronun yarısı bi oyuncumla "Dislikes X" şeklindeydi:D
Venom Oyuncunun profilindeki "Personal" kısmında takım içinde aynı tipte olduğu oyuncu diye bir bölüm var (hepsinde yok), orda yazılı oyuncuyla çalıştırırsan daha verimli olur.
Venom Golden Boot ödülünde ilk 3'ün benim oyuncular olmasının yanında 3. sıradaki oyuncunun kalecim Maarten Stekelenburg olduğuna dikkat çekerim. Kendisi penaltılarımı kullanıyor:)
eLanvitaL Orjinal Mesajı Yazan: Cristiano Ronaldo Golden Boot ödülünde ilk 3'ün benim oyuncular olmasının yanında 3. sıradaki oyuncunun kalecim Maarten Stekelenburg olduğuna dikkat çekerim. Kendisi penaltılarımı kullanıyor:) Helal . güzel paylaşım :D
Venom Hem de nasıl, Şampiyonlar Ligi'nde kaçırdı, ligde bir maçta 2 tane kaçırdığı oldu ama olsun; frikikleri de ona verdim artık 2 tane golü var frikikten, bir tanesi Cech'e olmak üzere:)
D.V.S 7 Şimdi abi msnden sayıyor, ilk başta birşey için saniye sayıyor zannettim sonra gol saydığını duyunca acayip şaşırdım.:D
FiFaMania14 Werder Bremen - Fenerbahçe 1-22 fenerbahçeyle werder bremeni 22-1 yendiğim maçın videousu google videonun videoları nasıl konuluyo bilmiyom o yüzden link olarak verdim biraz kalitesiz ama idare edin artık.. Ayrıca buda var işaretlenmiş alana dikkat...