Frikikten orta geliyor, orayı kesip karşı kaleye gönderiyor. Nasıl bir mantık ve beceridir bu :) Ama orda uzaklaştırmayı düşünmeliydi, ben olsam ceza verirdim :p
Orjinal Mesajı Yazan: Sergio Leonel Aguero
@b_c_237 Konuyla bir alakası yok resmin.Barcelona'yı yenmen normal birşey.Burada ilginç şeyleri paylaşıyoruz.
goller aynı dakikalarda atılmış 90-90 105-105 ilginç ve heyecanlı bir maç olmuş sanırım.