Orjinal Mesajı Yazan: by_EreN
reklam vermek gibi olmasın ama türksportalın yaptığı yama en iyi o oluyo programın ayarını fm 2007 iken fm 2008 yapıyosunuz kaydediyosunuz türkçe fm çalıştır diyosunuz sonra bi hata veriyo ama sorun değil ctrl+alt+delete 3üne birden aynı anda basın mausu harekete geçirmek için sonra çıkan görev yöneticisini kapatabilirsiniz türkçe fm alta inecektir normal fm 2008 oyununun logosuna basıp herzamanki gibi çalıştırın tek farka %70 - %80 oranında türkçe oluyo
aynısını ben de yaptım oluyor ama fm 2008 deki yayın organları faln yeni yaa orda onlar turkce cıkmıyo cnku 2007 nın turkce yaması oldugundan yeni seylerın tukceleri cıkmıyor benm ıcın sorun olmuyo bılmem sızın ızın olurmu :D:D:D