R2.Savage Ben denedim ve oluyor.Yama bölümüne bunu atmıştım.Ordan indirebilirsiniz... Ama fazla ilerleyemedim.Arkadaşım ilk sezonun yarısına kadar sorunsuz geldi ama ileride sorun yapmaz inş.
Hqmi Orjinal Mesajı Yazan: R2.Savage Ben denedim ve oluyor.Yama bölümüne bunu atmıştım.Ordan indirebilirsiniz... Ama fazla ilerleyemedim.Arkadaşım ilk sezonun yarısına kadar sorunsuz geldi ama ileride sorun yapmaz inş. inşallah hata çıkarmaz ilerliyen sezonlarda:D:D:D:D ingilizcede hiç oynanmıyor
Hqmi oluyordu ama hata çıkartıyor maçta ben maça girmeden oluyor dedim ama maçta hata çıkartıyo 'array bounds....' ne yapalım gerçek tr yamasını beklicez..:(
Venom **"Array access out of bounds" hatası almanız muhtemel. Ayrıca ilerleyen dönemlerde kayıtlı oyununuzun açılmamasına da yol açabilir. Bu nedenle en sağlıklısı, FM 08 için çıkacak yamayı beklemek.**
Hqmi Orjinal Mesajı Yazan: David Villa Sánchez "Array access out of bounds" hatası almanız muhtemel. Ayrıca ilerleyen dönemlerde kayıtlı oyununuzun açılmamasına da yol açabilir. Bu nedenle en sağlıklısı, FM 08 için çıkacak yamayı beklemek. bencede:D
SirEren reklam vermek gibi olmasın ama türksportalın yaptığı yama en iyi o oluyo programın ayarını fm 2007 iken fm 2008 yapıyosunuz kaydediyosunuz türkçe fm çalıştır diyosunuz sonra bi hata veriyo ama sorun değil ctrl+alt+delete 3üne birden aynı anda basın mausu harekete geçirmek için sonra çıkan görev yöneticisini kapatabilirsiniz türkçe fm alta inecektir normal fm 2008 oyununun logosuna basıp herzamanki gibi çalıştırın tek farka %70 - %80 oranında türkçe oluyo
ibo1903 ben demosunu yuklemiştim normal demonun simgesinden oyunu açtım hiç turkce ayar fln yapmadan turkce acıldı oyun:)ama 2007nin turkcesi yukluydu
Hqmi Orjinal Mesajı Yazan: ibo1903 ben demosunu yuklemiştim normal demonun simgesinden oyunu açtım hiç turkce ayar fln yapmadan turkce acıldı oyun:)ama 2007nin turkcesi yukluydu 2007'nin türkçesi yüklüyse türkçe oynarsın:)
Hqmi Orjinal Mesajı Yazan: matrax020 bende var tr yama idare ediyorum iyisi çıkasıya kadar istiosanız veriiim:) bende var:D
matrax020 Orjinal Mesajı Yazan: tss_hami Orjinal Mesajı Yazan: matrax020 bende var tr yama idare ediyorum iyisi çıkasıya kadar istiosanız veriiim:) bende var:D tmm :D olmayanlar için dosya ekledim zati yakında çıkar ana sayfada:):);)
maestro_erthe arkadaşım ben http://www.yamaarsivi.com dan indirdim sende ordan indirebilirsin yanlız bendeki FM %80 lerde falan türkçe
TuNdRaLoWeR arkadaşlar fm 2007 türkçesi fm 2008de hatalar werebiliyor bu hataları göze alark türkçe oynamanızı tavsiye ederim..şahsen bnde kullanıyorum fakat çok riskli her an oyundan atma oranı yüksek...bol fmler!!
TuNdRaLoWeR haa bide sölemeyi unuttum türkçeleştirme çalışmaları dewam eden bir site wr sanırım az kaldı reklam olmasın die sölemiorum az kaldı sabredin birazcık 2008in türkçesi yakında gelir..
legolas77 ben iki tane indirdim ama calsııyo %70 turkce yapıyor .bide spikeri turkcelestirdim idare ediyom %100 olana kadar
baycin.5 ya abi bana da o türkçe yama adresini yollasana nasıl yapacagımı bilmiyorum ne olursun senden rica ediyorum beni yönlendirirsen sevinirim abi saol