ya bug mı bilmiyorum ama size sorayım arkadaslar siz bilirsiniz..
Ya sampiyonlar ligi grubunda bayern ile puanlarımız eşitti..
o beni kadıkoyde bir 1-0 ben onu almanyada 1-0 yendim..
Grup maçları bittiginde averajlarda eşitti..
-7 di sölemesi ayıp ikimiznde :D
Ama o uefaya gitti ben elendim:D