Bence en büyük hata diyelim sizin takımınız 1-0 yenik durumda maçta da 55. dakika o dakikadansonra siz yenik olduğunuz için hiç atak olmuyor..
Ama siz 1-0 öndeyseniz son düdüğe kadar rakip takım atak yapıyor....
FM YETKİLİLERİ OYUNUN ZOR YAPMAK YERİNE HİLELİ YAPMIŞLAR