sorun yok ben hallettim daha güzel oldu bunu kullan bence
Buda şaşı gibi olmuş ama komik
Zuhahahahahhahah buneye ya hahahahahhahahahhahahahahahhb muhhahahahahha şaşı:D
yaw yüz nasıl yapılır bilgi verirseniz sevinirim
Copyright ©2001 SoccerCenter.Net - E-mail: info@soccercenter.net
Özel Teşekkür: