Mrt20 Arkadaşlar öncelikle selam ben pes 2008'e c.ronaldonun facesini yaptım fakat götü oldu bende sildim ve yedeklediğim faceyi geri yükledim fakat herşeyi normal ama tek gözleri yok oldu bunu yapmam içinde faces_92 nin linkini verebilirmisiniz.
Eurofb Buyrun kücük bir operasyon ile gözleri yerine monte ettik [url=http://img135.imageshack.us/img135/196/9288gozuzhu3.th.jpg ( NOT: Resmi Büyültmek icin resmin üstündeki linke tiklayin )
Mrt20 Orjinal Mesajı Yazan: Eurofb Buyrun kücük bir operasyon ile gözleri yerine monte ettik [url=http://img135.imageshack.us/img135/196/9288gozuzhu3.th.jpg ( NOT: Resmi Büyültmek icin resmin üstündeki linke tiklayin ) güzel olmuş :D bide oyuna yapar mısın ? :D:DD:D:D:D:
Mrt20 bende şaşırdım game grafik studioda c.ronaldoyla biraz oynadım sonra oyuna girdim şeytan olmuş :D