BLaCKTuRK ya kardeş ben şimdi hepsini indirdim yerlerine koydum ama maça giriyorum hata weriyo nedir bu iş ben hiş bir (dıt) anlamadım ( dıt )....
BuLiX Ya diorum Pes6.exe dosyasını atın ole bak tüm dosyaları atın sonra pes6.exe dosyasınıda atın bitti