1 tane gökhanın plasesi 1 tane gökhanın kafası dışında pozisyon bulamadan bitti ne güzel. :)
Şunu unutmayalım ki Moldova evinde çok dişli oynuyor yunanistan ve sanırım norveç zorlanarak 2. yarıda bulugu golle yenmişlerdi ama biz onu bile yapamadık. yapamaz mıydık ? yapardık.. Tek forvetle bile olsa yapardık. takımın en uç elemanları anlaşamıyor gol yollarında takımın gene en uç elemanları anlaşamıyor defans yapmakta. hakan arıkan kadar servetinde hatası var o golde ama servet gene maç boyunca top kazandı o ayrı. tamamiyle şansa bi gol yedik. bu golü yemeseydik maçı kazancagımızdan şüphem yok. ben çok rezalet bi top oynadıgımızı düşünmüyorum. ama adımıza yakışacak bi oyunda oynadıgımız söylenemez.