Arda'ya bir haller olmuş.Önü boş olsa bile 4 adamın arasına girip çalımlama denemeleri yapıyor.Hakan Arıkan geçen sene Volkan'ın yaşadıklarını yaşıyor.Baskıyı kalrdıramıyor.1-2 maç dinlendirilse daha iyi olur düşündesindeyim.Emre gibi formsuz bir adam hala neden oynar?Emre oynamasa da Moldova gibi bir takım karşısında Gökhan Ünal-Ümit Karan ikilisiyle çıksaydık eminim 1'den fazla gol atardık atardık çünkü defansları fizik olarak üstün olmalarına rağmen hata yapmaya çok açıktı.Tuncay'ın bu formsuzlukla ilk 11'de yeri yok.
Son olarak puan aldığımız maçlara bir bakarsak;
Macaristan:1-0 kazandığımız maçta Tuncay'ın bireysel golü ile alınmış 3 puan.3-0 aldığımız maçta Macarlar penaltı kullanacakken Zoltan Gera'nın atılması sonucu gelen şokla atılmış goller
Yunanistan:5 şut attık 4 golümüz var.Kaleci var mı yok mu belli değil.
Norveç:2 golde Mhyre'den.Özellikle 2. golü hatırlamak lazım.
Malta: Dünya bilmemkaçıncısı bir takım 1 beraberlik bile utanç.
Moldova:Malta ile aynı
@Enes
msn'deki iletin çok güzel:)