cracks ya beyler saçmalamayın konuda 2-3 kişi hariç alayı basbaya morarmış:) ibo tespitler mükemmel afferin bu aralar gözümdesin:D özellikle taraftar olayında bitirmişsin.harbi baskı altına girdi liverpool.taraftarın baskısına yenilmeyecek diye inananlar inanr heralde artık:)
Ekselans Orjinal Mesajı Yazan: adu Orjinal Mesajı Yazan: David Villa Sánchez Yanıldığım için mutluyum :) Aynen:) :) bende aynı durumdaayım. ama hala şaşkınım nasıl bi maçtı ama bjk ezdi resmen inanmak güç.
xxxxxxxxxxxxxxxx Orjinal Mesajı Yazan: cracks ya beyler saçmalamayın konuda 2-3 kişi hariç alayı basbaya morarmış:) ibo tespitler mükemmel afferin bu aralar gözümdesin:D özellikle taraftar olayında bitirmişsin.harbi baskı altına girdi liverpool.taraftarın baskısına yenilmeyecek diye inananlar inanr heralde artık:) evet morardık aynı fenerbahçe-inter maçından sonra moraranlar gibi..
adu Orjinal Mesajı Yazan: BewarE Orjinal Mesajı Yazan: cracks ya beyler saçmalamayın konuda 2-3 kişi hariç alayı basbaya morarmış:) ibo tespitler mükemmel afferin bu aralar gözümdesin:D özellikle taraftar olayında bitirmişsin.harbi baskı altına girdi liverpool.taraftarın baskısına yenilmeyecek diye inananlar inanr heralde artık:) evet morardık aynı fenerbahçe-inter maçından sonra moraranlar gibi.. İlla Fenerbahçe'ye getirecen işi diimi. Bız burda Beşitaş'ı konuşuyoruz ne anlamı var konuyu başka taraflara çekmenin?
Beirrut Orjinal Mesajı Yazan: SAKAONUR Orjinal Mesajı Yazan: Ua_ResBoRN arkadaşlar kimse kendisini kandırmasın Beşiktaşın oynadığı futbol ortada bu kötü futbolla siz LİVERPOOL u mu yeneceksiniz.E.Sağlam Hayal kuruyo Liverpool istediği 3 puan ı 3 golle Alır evine ANFİELD Road a gider...:p :P Orjinal Mesajı Yazan: BeST_7RonaLDo Herkes seyirci hazırlanıyor edebiyatı yapmış Seyirciyle olsa bu iş 100. yılınızdan sonra her kupayı almanız lazım en iyi seyirciye sahipsiniz en azından ben bunu kabulleniyorum. Önemli olan futbolcuların hazır olması ki ben liverpool'u yenecekleri kadar hazır olcagını sanmıyorum. Orjinal Mesajı Yazan: magpies Bence bjk nin liverpool u yenmesi imkansızın diğer adıdır,ama yine de %1 ihtimal bırakmak lazım futbol bu... Orjinal Mesajı Yazan: BeST_7RonaLDo Liverpool ilk 2 maçından galip gelse eyvallah derim ama öyle değil. Liverpool gömcek BJK'yi sahaya buna inanıyorum. Ve BJK'lilerde boşuna hayal kurup durmasın. ( Çok fazla iddaalı konuşmayı sevmiyorum ama buna inanıyorum nedense. ) Komikk :rolleyes: :rolleyes: crdsa Tamam fazla uzatmayın. Hepiniz çok meraklısınız kapağa. Ama imkansız falan diyenler de abartmış gerçekten. Bu arada : Orjinal Mesajı Yazan: BeST_7RonaLDo Liverpool gömcek BJK'yi sahaya buna inanıyorum böyle düşünmemek lazım. adu Evet bu düşünce gerçekten biraz ağır olmuş:) ŞANLI_ Orjinal Mesajı Yazan: aragor Orjinal Mesajı Yazan: SAKAONUR Alıntı:Orjinal Mesajı Yazan: Ua_ResBoRN arkadaşlar kimse kendisini kandırmasın Beşiktaşın oynadığı futbol ortada bu kötü futbolla siz LİVERPOOL u mu yeneceksiniz.E.Sağlam Hayal kuruyo Liverpool istediği 3 puan ı 3 golle Alır evine ANFİELD Road a gider...:p :P Orjinal Mesajı Yazan: BeST_7RonaLDo Herkes seyirci hazırlanıyor edebiyatı yapmış Seyirciyle olsa bu iş 100. yılınızdan sonra her kupayı almanız lazım en iyi seyirciye sahipsiniz en azından ben bunu kabulleniyorum. Önemli olan futbolcuların hazır olması ki ben liverpool'u yenecekleri kadar hazır olcagını sanmıyorum. Orjinal Mesajı Yazan: magpies Bence bjk nin liverpool u yenmesi imkansızın diğer adıdır,ama yine de %1 ihtimal bırakmak lazım futbol bu... Orjinal Mesajı Yazan: BeST_7RonaLDo Liverpool ilk 2 maçından galip gelse eyvallah derim ama öyle değil. Liverpool gömcek BJK'yi sahaya buna inanıyorum. Ve BJK'lilerde boşuna hayal kurup durmasın. ( Çok fazla iddaalı konuşmayı sevmiyorum ama buna inanıyorum nedense. ) Komikk :rolleyes: :rolleyes: Komikse gülme fonksiyonlarını kullanmayı dene ;) Orjinal Mesajı Yazan: crdsa Tamam fazla uzatmayın. Hepiniz çok meraklısınız kapağa. Ama imkansız falan diyenler de abartmış gerçekten. Bu arada : Orjinal Mesajı Yazan: BeST_7RonaLDo Liverpool gömcek BJK'yi sahaya buna inanıyorum böyle düşünmemek lazım. İnançları mı sana mı sorcam evlat çok biliyor tavırları sergilemeyi kesseniz diyorum? Bir çok bjkli bu maçta yenilceklerini tahmin ediyordu bende ezilceğine inanıyorum ama olmadı her zaman olcak diyede birşey yok uzatmanın manası yok illa uzatcam diosanız gelin msn'e orda tartışalım azımıza gelen cümlelerle ;) Peshayat tamam daha tartismanin ne anlami var ezmisiz Liverpoolu..hemen havaya giriyoz..daha Marseille,Porto maclari var..:) Beirrut Komikse gülme fonksiyonlarını kullanmayı dene :D :D :D oldu mu _? xxxxxxxxxxxxxxxx Orjinal Mesajı Yazan: adu Orjinal Mesajı Yazan: BewarE Alıntı:Orjinal Mesajı Yazan: cracks ya beyler saçmalamayın konuda 2-3 kişi hariç alayı basbaya morarmış:) ibo tespitler mükemmel afferin bu aralar gözümdesin:D özellikle taraftar olayında bitirmişsin.harbi baskı altına girdi liverpool.taraftarın baskısına yenilmeyecek diye inananlar inanr heralde artık:) evet morardık aynı fenerbahçe-inter maçından sonra moraranlar gibi.. İlla Fenerbahçe'ye getirecen işi diimi. Bız burda Beşitaş'ı konuşuyoruz ne anlamı var konuyu başka taraflara çekmenin? Evet İlle Fenerbahçeye getirecem işi aynı bazılarının yaptığı gibi yoksa sizinmi demeliyim? Orjinal Mesajı Yazan: aragor Komikse gülme fonksiyonlarını kullanmayı dene :D :D :D oldu mu _? Çok komiksin çocuk harcanıyosun adu Biz ne yapmışız ki bizim gibi oluyor? Beirrut Çok komiksin çocuk harcanıyosun öleyimdir abi pardon DEDE büyüyünce cem yılmaz olcam şimdilik buralarda idare ediom ;) ;) ŞANLI_ Orjinal Mesajı Yazan: aragor Komikse gülme fonksiyonlarını kullanmayı dene :D :D :D oldu mu _? Ağzınla gülmeyi dene bi taraflarınla değil ;) Neyse en azından söz dinlemeye başlaman sevindirici evladım neyse büyücen büyücen Beirrut size karşı diğer yerlerimle gülmek daa zevkli oluo ;) aaa naptım ben ya tühh şimdi mod abiler banlarda beni ŞANLI_ Orjinal Mesajı Yazan: aragor size karşı diğer yerlerimle gülmek daa zevkli oluo ;) aaa naptım ben ya tühh şimdi mod abiler banlarda beni O Başka yerlerin benim bi yerlerime sığınak olmasın aman haa dikkat et ;) xxxxxxxxxxxxxxxx Orjinal Mesajı Yazan: BeST_7RonaLDo Orjinal Mesajı Yazan: aragor size karşı diğer yerlerimle gülmek daa zevkli oluo ;) aaa naptım ben ya tühh şimdi mod abiler banlarda beni O Başka yerlerin bana sığınak olmasın aman haa dikkat et ;) :D:D « Önceki Sayfa Sonraki Sayfa »
crdsa Tamam fazla uzatmayın. Hepiniz çok meraklısınız kapağa. Ama imkansız falan diyenler de abartmış gerçekten. Bu arada : Orjinal Mesajı Yazan: BeST_7RonaLDo Liverpool gömcek BJK'yi sahaya buna inanıyorum böyle düşünmemek lazım.
ŞANLI_ Orjinal Mesajı Yazan: aragor Orjinal Mesajı Yazan: SAKAONUR Alıntı:Orjinal Mesajı Yazan: Ua_ResBoRN arkadaşlar kimse kendisini kandırmasın Beşiktaşın oynadığı futbol ortada bu kötü futbolla siz LİVERPOOL u mu yeneceksiniz.E.Sağlam Hayal kuruyo Liverpool istediği 3 puan ı 3 golle Alır evine ANFİELD Road a gider...:p :P Orjinal Mesajı Yazan: BeST_7RonaLDo Herkes seyirci hazırlanıyor edebiyatı yapmış Seyirciyle olsa bu iş 100. yılınızdan sonra her kupayı almanız lazım en iyi seyirciye sahipsiniz en azından ben bunu kabulleniyorum. Önemli olan futbolcuların hazır olması ki ben liverpool'u yenecekleri kadar hazır olcagını sanmıyorum. Orjinal Mesajı Yazan: magpies Bence bjk nin liverpool u yenmesi imkansızın diğer adıdır,ama yine de %1 ihtimal bırakmak lazım futbol bu... Orjinal Mesajı Yazan: BeST_7RonaLDo Liverpool ilk 2 maçından galip gelse eyvallah derim ama öyle değil. Liverpool gömcek BJK'yi sahaya buna inanıyorum. Ve BJK'lilerde boşuna hayal kurup durmasın. ( Çok fazla iddaalı konuşmayı sevmiyorum ama buna inanıyorum nedense. ) Komikk :rolleyes: :rolleyes: Komikse gülme fonksiyonlarını kullanmayı dene ;) Orjinal Mesajı Yazan: crdsa Tamam fazla uzatmayın. Hepiniz çok meraklısınız kapağa. Ama imkansız falan diyenler de abartmış gerçekten. Bu arada : Orjinal Mesajı Yazan: BeST_7RonaLDo Liverpool gömcek BJK'yi sahaya buna inanıyorum böyle düşünmemek lazım. İnançları mı sana mı sorcam evlat çok biliyor tavırları sergilemeyi kesseniz diyorum? Bir çok bjkli bu maçta yenilceklerini tahmin ediyordu bende ezilceğine inanıyorum ama olmadı her zaman olcak diyede birşey yok uzatmanın manası yok illa uzatcam diosanız gelin msn'e orda tartışalım azımıza gelen cümlelerle ;) Peshayat tamam daha tartismanin ne anlami var ezmisiz Liverpoolu..hemen havaya giriyoz..daha Marseille,Porto maclari var..:) Beirrut Komikse gülme fonksiyonlarını kullanmayı dene :D :D :D oldu mu _? xxxxxxxxxxxxxxxx Orjinal Mesajı Yazan: adu Orjinal Mesajı Yazan: BewarE Alıntı:Orjinal Mesajı Yazan: cracks ya beyler saçmalamayın konuda 2-3 kişi hariç alayı basbaya morarmış:) ibo tespitler mükemmel afferin bu aralar gözümdesin:D özellikle taraftar olayında bitirmişsin.harbi baskı altına girdi liverpool.taraftarın baskısına yenilmeyecek diye inananlar inanr heralde artık:) evet morardık aynı fenerbahçe-inter maçından sonra moraranlar gibi.. İlla Fenerbahçe'ye getirecen işi diimi. Bız burda Beşitaş'ı konuşuyoruz ne anlamı var konuyu başka taraflara çekmenin? Evet İlle Fenerbahçeye getirecem işi aynı bazılarının yaptığı gibi yoksa sizinmi demeliyim? Orjinal Mesajı Yazan: aragor Komikse gülme fonksiyonlarını kullanmayı dene :D :D :D oldu mu _? Çok komiksin çocuk harcanıyosun adu Biz ne yapmışız ki bizim gibi oluyor? Beirrut Çok komiksin çocuk harcanıyosun öleyimdir abi pardon DEDE büyüyünce cem yılmaz olcam şimdilik buralarda idare ediom ;) ;) ŞANLI_ Orjinal Mesajı Yazan: aragor Komikse gülme fonksiyonlarını kullanmayı dene :D :D :D oldu mu _? Ağzınla gülmeyi dene bi taraflarınla değil ;) Neyse en azından söz dinlemeye başlaman sevindirici evladım neyse büyücen büyücen Beirrut size karşı diğer yerlerimle gülmek daa zevkli oluo ;) aaa naptım ben ya tühh şimdi mod abiler banlarda beni ŞANLI_ Orjinal Mesajı Yazan: aragor size karşı diğer yerlerimle gülmek daa zevkli oluo ;) aaa naptım ben ya tühh şimdi mod abiler banlarda beni O Başka yerlerin benim bi yerlerime sığınak olmasın aman haa dikkat et ;) xxxxxxxxxxxxxxxx Orjinal Mesajı Yazan: BeST_7RonaLDo Orjinal Mesajı Yazan: aragor size karşı diğer yerlerimle gülmek daa zevkli oluo ;) aaa naptım ben ya tühh şimdi mod abiler banlarda beni O Başka yerlerin bana sığınak olmasın aman haa dikkat et ;) :D:D « Önceki Sayfa Sonraki Sayfa »
Peshayat tamam daha tartismanin ne anlami var ezmisiz Liverpoolu..hemen havaya giriyoz..daha Marseille,Porto maclari var..:)
xxxxxxxxxxxxxxxx Orjinal Mesajı Yazan: adu Orjinal Mesajı Yazan: BewarE Alıntı:Orjinal Mesajı Yazan: cracks ya beyler saçmalamayın konuda 2-3 kişi hariç alayı basbaya morarmış:) ibo tespitler mükemmel afferin bu aralar gözümdesin:D özellikle taraftar olayında bitirmişsin.harbi baskı altına girdi liverpool.taraftarın baskısına yenilmeyecek diye inananlar inanr heralde artık:) evet morardık aynı fenerbahçe-inter maçından sonra moraranlar gibi.. İlla Fenerbahçe'ye getirecen işi diimi. Bız burda Beşitaş'ı konuşuyoruz ne anlamı var konuyu başka taraflara çekmenin? Evet İlle Fenerbahçeye getirecem işi aynı bazılarının yaptığı gibi yoksa sizinmi demeliyim? Orjinal Mesajı Yazan: aragor Komikse gülme fonksiyonlarını kullanmayı dene :D :D :D oldu mu _? Çok komiksin çocuk harcanıyosun
Beirrut Çok komiksin çocuk harcanıyosun öleyimdir abi pardon DEDE büyüyünce cem yılmaz olcam şimdilik buralarda idare ediom ;) ;)
ŞANLI_ Orjinal Mesajı Yazan: aragor Komikse gülme fonksiyonlarını kullanmayı dene :D :D :D oldu mu _? Ağzınla gülmeyi dene bi taraflarınla değil ;) Neyse en azından söz dinlemeye başlaman sevindirici evladım neyse büyücen büyücen
Beirrut size karşı diğer yerlerimle gülmek daa zevkli oluo ;) aaa naptım ben ya tühh şimdi mod abiler banlarda beni
ŞANLI_ Orjinal Mesajı Yazan: aragor size karşı diğer yerlerimle gülmek daa zevkli oluo ;) aaa naptım ben ya tühh şimdi mod abiler banlarda beni O Başka yerlerin benim bi yerlerime sığınak olmasın aman haa dikkat et ;)
xxxxxxxxxxxxxxxx Orjinal Mesajı Yazan: BeST_7RonaLDo Orjinal Mesajı Yazan: aragor size karşı diğer yerlerimle gülmek daa zevkli oluo ;) aaa naptım ben ya tühh şimdi mod abiler banlarda beni O Başka yerlerin bana sığınak olmasın aman haa dikkat et ;) :D:D