tebrikler. Ama yine de ilk golde mucize(ler) oldu :D Carragher'ın o mükemmel müdahalesinden sonra topu uzaklaştıramaması, Finnan'a gelen topun ona çarparak Bobo'ya gelmesi, Bobo'nun değişik hareketlerle :) topu Serdar Özkan'a bırakması, Serdar'ın normal vuruşunun Hyypiä'ya çarparak Reina'nın olmadığı tarafa gitmesi.
Bir de spikerliğin çok fazla taraflı olmasını sevmiyorum. Tamam, ben de Türk takımlarını destekliyorum ancak fazla abartılı konuşuyorlar. Mesela dün Serdar Özkan'ın golünden sonra spiker muhteşem falan dedi :D Lincoln'ün Sion'a attığı golde top defansa çarpmıştı ve spiker abartmıştı. Biraz daha azaltılırsa bunlar iyi olur.