sqaRlet **Arkadaşlar daha önceki pes serilerinde yönettiğimiz takımdan ayrılıp başka takıma geçilmiyordu pes 2008 de böyle mi olacak bir bilgisi olan var mı?**
aLperrr yaw bence bu oyun bi önceki versiyonuna göre bayaa ilerde ancak fifaya yetişebilmesi için daha 40 fırın ekmek yemesi gerekiyo
muhammed1899 Orjinal Mesajı Yazan: aLperrr yaw bence bu oyun bi önceki versiyonuna göre bayaa ilerde ancak fifaya yetişebilmesi için daha 40 fırın ekmek yemesi gerekiyo Vallah Gülecegim yoktu (allahda seni güldürsün), sen ilk önce Gözündeki Fifa Gözlügnü cikar sonra yine bak Oyuna hahaha :D:D!!!!
digimax fifanın pesi geçtiği oyundaki tek nokta pesin kanayan yarası bu master lig. konami 4 senedir değiştirmediği master ligi bu sene gene temel olarak değişmemiş.. bu kafaylada değişeceği yok...
Exvision Oynanışı ve oyun içi grafiklerini bir kenara bırakarak şunu demek istiyorum. Serinin diğer oyunlarda menü grafikleri çok basit geliyordu bana. Fakat bu sene güzel değişiklikler yapılmış. Şevkle bekliyorum oyunu.
ysrcn67 ewt arkadaşlar.herkezin dediği gibi bir de su turkcell super ligi de bi koysalar 4 4 lük oynıcaz...bence fifa dan sadece tek eksik bu ama fifanın pes den bir çok eksiği var ;)
andygarcia Pes 2008 te Master Lig bölümünde yine 4 ana ligten oluşacak..Ayrıca Pes ile Fifanın karşılaştırma yapılması bile gereksiz ve saçma.Sadece bir detayla aradaki farkı size soracağım; Eğer Peste FiFa gibi (orj.olmayan oyunlar)online oyun oynanabilseydi PES Çılgınlığını online da görürdünüz..
mehmetkerembozkurt Orjinali bu ayın 25 inde dünyayla birlikte Aral İthalat tarafından Türkiye'ye getirilecek..Fiyatı 75 ytl..
sametbjk bu kavga saçma bence fıfada adamlar resmen paten yapıyo pesin yanına bile varamaz 40 fırın ekmegi degil 1000 fırın ekmegi bile yese fifa pese yaklaşamaz bile duydun mu al_perrr
sasas bende master lig çalışnıyo diyenler büyük ihtimalle oyunu tek dvd olarak almışlardır.Eğer tek dvd olarak almışlarsa proramfiles/konami/img dosyasının içindeki cv_1.img adlı dosyayı başka bir yere kopyalasın ve adını cs.img olarak değiştirsin ve tekrar proramfiles/konami/img dosyasının içine geri koysun.Sorun böylece giderilebiliyor bende de aynı sorun vardı aynı yılla giderdim:x:
zipper12 ya arkadaslar siz bir ara master ligin acılması için bazı önerileri vermişsiniz ama o kopyalanan dosyanın adı cs.img die mi yazılıo yoksa cs diemi onu bi sölerseniz çok makmubele geçer :D:D:D