arkadaşlar eğer fifa menejer oynayanlar varsa onlara bi kaç oyuncu tavsiye edebilirim en iyi oyuncular
lulinha,alexandrepato,anderson,dos santos,bojan(bu oyunun en seri oyuncusu almanızı tavsiye ederim),carlos eduardo,benzema,agüero ve tabikide kaka.Bunlar bu oyunun belkide en iyileri hepsi manejer modda 95 ortalama ile oynayan oyuncular.