Dio Hudson ohoo sayarak bitmez en ii si bn ilk 11 imi soliim sistem 4-4-2 KL=Cech DF Terry Ferdinand Nesta Materazzi OS Hamit Kaka C.Ronaldo Lampard FV Gilardino Henry Yedekler Lincoln Ballack Halil Cafu Toldo
ekremhan **Messi ve C.ronaldo tabiki ha birazda ronaldinho bu 3 oyuncu çok üstdüzey olmuş yakalamak çok zor. **
SniperBomb ben hiç biri değil kendi yaptığınız gibisi olmuyo :D:D:D sizce en iyi takım hangisi bence chelsea (hem para en bol bu takımda :D:D)