Benim yolladığım Fenerbahçe'li futblcuların resimleri süper ve bir tane istek yaptım o istek yüzündende banladılar. resimleri filan biz veriyoruz ama hiç adımız geçmiyor ben sadece yapılacak yamanın altında adımın olmasını istedim ama neyse gene banlıycaklar heralde bu konuşmamdan sonra saygılar...