ben anderletle oynuyorum.v.company ve t.autuba diye iki oyuncuyu takıma aldım.
fifa 2008 de manager oynadım.ligin ilk 11 maçın 11 de kazandım sadece bütçe -500000 dye atıldım.
bu çok saçma olmuş.devre arası bile beklenmedi.
ayrıca word class çok abartılmış .çok gol kaçıyor.
kalecilerden çok forvetoyuncuları topa plaseli nasıl vuracak ???
3-4-3 oynayınca kazanıyorsun ama çok zor.kaleciyle karşı karşıya kalıyorsun topu yerden gönderemiyorsun
yerden sert şut nasıl atılır???topa vurunca havalanıyor.
en zor takım liverpool sanırım.
fifa 2007 daha iyiydi.uzaktan şut atınca gol oluyordu.ama onda kaleci berbattı.bunda tam panter olmuş.
bazen bazı futbolcular öyle depar atıyorlarki şok oluyorum.hayatınta o futbolcu öyle depar atmadı.
diyorlarki futbol oyunları daha gerçekçi oluyor.işte gol atma zorlaşıyor falan .iyide gerçek maçlar 90 dakiika
biz enfazla 10+10=20dakika ve 10dakikada boş zamanlar olsa 30 dakika oynuyoruz.bu pek adil değil.
oyunlarda gerçekçilik artarsa oynama zamanıda artmalı.