Q'ye basarak şut çekince sanki daha düzgün gidiyor şutlar :)
--
Bu arada bişida dicem fifa 08'de gol atmak zaten sor hele rakip 5 defanssa :D hiç atamıyorsunuz,
yiğenimle maç yaparken rahatlıkla yeniyordum, ama 5 forvetle çıktı bide iki tane öküz gibi defansı vardı geçemiyordum, tam stoper mevkinde hemde. Kanatlardanda gelemedim, yiğen zorlaranarakta olsa yendi beni :D kontrataklarla :)