Orjinal Mesajı Yazan: formulaxx1
arkadaşlar fıfa 2008imi büyük bir heycanla aldımm yükledim açtım ama açılıcak gibi olup siyah bir ekranda kaldı ekran özelliklerim 512 ram 2.40Ghz 64mb ekran kartı acaba sorun ne olabilir cevaplarınızı bekliyorum
BENDEDE AYNISI OLDU
İŞLETİM SİSTEMİM
P4 1.6
256 MB RAM
ATI RADEON 9250 128 MB RAM
işletim sistemim xp 2003 vista görünümlü
acaba xp 2001'i yükleyipmi denesem arkadaşlar nolur