arkadaşlar bendede nvıdıa geforce4 mx 440 ekran kartı var benim pc servise gitmeden önce fıfa 2008 ve pes 2008 gibi oyunları çalıştırıodu pc min anakartı değişti işlemcisi yükseltildi anakart daha ii si takıldı ama sorun oldu fıfa 2008 imi açmıor ben pc yi atıcam yardımlarınızı bekliom az kaldı kafayı yimeye tam 7 aydır oynayamıorum fıfa 2008 imiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii