Orjinal Mesajı Yazan: SkyJacker.
kaç tane konu açıldı bunla ilgili , fifa 08 mx serisini DESTEKLEMİYOR ! yamayla falanda hallolmaz bu iş . alacaksın adam gibi bi ekran kartı paşa paşa oynayacaksın.
bu sorunu olan arkadaşlar çok.bu tip konuların açılması çok dğal.açılması gerekir ve açılacaktırda bu konu da tuzun kuru
olabilir.ama konuyu açan ve bu konuda sıkıntısı olan arkadaşlara saygı duymalısın.bende bir mx sahibiyim.
fifa 07 yi şakır şakır oynarken karşıma çıkan şu pixel shader olayı yüzünden fifa08 oynayamam sinir bozucu bir durum.
bu sıkıntıyı ancak çeken anlar...:mad: