Ahmet94 Orjinal Mesajı Yazan: Sharken newcastle iyi eğer ben kendi takımını sıfırdan yapacağım diyorsan peterbought al. Hangi ligte bu takım
EBA79 Orjinal Mesajı Yazan: hangmaneagle ben fener le ,man untd Ewt Bencede Fenerbahçe ve Mancester United Manager Modda Süper Takımlar Ben FIFA 07 de FB ile başlamıştım 8 sezon sonra Man Utd ye transfer olmuştum