mertonur en iyi para chelsea de var ama en iyi oyuncular barcelona da ama manchester da cok gelisiyor
mustdem1 arkadaslar bjk ile manager modda 2009-20010 dayım bütcem cok iiyi fakat tranfer sezonu gelınce eksilere düsüyor transfer yapamıyorum.ticket yaması var ama yine aynı yardımcı olurmusunuz
burak4491 Orjinal Mesajı Yazan: mustdem1 arkadaslar bjk ile manager modda 2009-20010 dayım bütcem cok iiyi fakat tranfer sezonu gelınce eksilere düsüyor transfer yapamıyorum.ticket yaması var ama yine aynı yardımcı olurmusunuz paran + lara yukselince confing dosyasını eskisi ile değiştir düzelir