word klasta oynuyorum.bence basit genelde rakip boş alanları kullanıyor ve atak yaparken defansta topu çok dolaştırıyor.D+S çok işe yarıyor atak ve defans taktiğim ise
press
WP+kontra atak
zaten maneger modda maç esnasında hangi manteliteyle devamlı oynarsanız oyuncularınız ona alışıyor.
mesela pres ile oynarsanız zamanla teketek presten tam saha prese geçiyorlar
zoon play oynarsanız zamanla adam markajları gelişiyor.
kontra oynarsanız defanstan zamanla hızlı top çıkarıyorlar
kanat atağı oynarsanız kanat oyuncularınız zamanla depar ve ileri çıkışları hızlanıyor
ve ek olarak atakmımızı defansmı yoksa atakmı oynattığınız
eğer atak oynarsanız zamanla rakipleriniz sizin atak football oyununuzu kabul edip sistemlerini ona göre ayarlıyor
defans oynarsanız aynı şekilde
tabi bunlar bir anda olmuyor en az bir sezon aynı mantaliteyle oynamanız gerek.ve ayrıca sezon içinde bu manteliteye alışmalarının en yöntemi antremanlar.oyuncuların skilleri nekadar iyi olursa daha çabul alışıyorlar.